שלבי האפיון של אתר אינטרנט
כדי לבנות אתר מנצח אנחנו צריכים לדעת בדיוק מה בפועל האתר הולך לבצע. כדי להגיע לתוצאות נכונות יש צורך באפיון מדויק מאוד של אתר אינטרנט. אנחנו בינשוף הרשת משתמשים בטופס מיוחד לאפיון אתרים ובניסיון רב שלנו. זה מאפשר לנו לקבל תשובות לשאלות שאנחנו חייבים לשאול לדוגמא מה קורה לאחר לחיצה על הזמנת שירות, האם הפניה הולכת למחלקה שמתעסקת בפניות או ישירות למחלקה תכנית של בית העסק. כך אנחנו יודעים לבנות נכון את שרשרת פעילויות באתר. זאת היא דוגמה הבסיסית ביותר לעבודת אפיון האתר. בואו נדמיין אתר של רשת חברתית גדולה, אפיון של אתר מסוג זה יכול לקחת שבועות של עבודה, אפיון יכלול התנהגות הגולש בכניסה לאתר הרשמה של אותו גולש, עברה של הגולש באתר לעמוד הרלוונטי כדי שלגולש לא תהיה תחושה של טעות באתר והאתר אינו תקין. בתחילת תהליך התכנון אנחנו נשאל שאלות מכוונות החל מי האם קיים לוגו לבית עסק ועד לעץ מוצר של בית העסק.